Kristina om mamma

Det här är min mamma, och jag.
Hon älskar mig väldigt mycket.
Den enda hon älskar mer är hunden.
Jag är hennes bebis.
Hon blir ledsen för att jag bara ska komma och hälsa på vid ett tillfälle när jag ska till Stockholm.
Hon är glad för att hon i alla fall har EN lyckad dotter, av tre.
Men helst skulle hon ha mig helt för sig själv.
Men på ett sätt tyckte hon det var bra att jag flyttade.
Annars blir hon lätt lite avundsjuk på Adam för att han får ha mig så mycket för sig själv.
Mammor är mammor.
På bilden gör hon till och med en antydan att vilja vara lika tuff som jag.

Citat:
Hon: "du gör väl potatismos av potatis?"
Jag: "ja, det är klart, tror du jag köper pulvermos????"
Hon: "nej, det var bra.. (det gjorde nämnligen jag när jag pluggade)"

Vi ses på söndag mor.


Kommentarer
Postat av: gaysis

den där ENDA lyckade dotterna måste vara hon som är gay!!

2009-10-21 @ 17:20:01
Postat av: M.

Äldst, mittemellan eller bäbis - ni är BÄST allihop!

Älskar er!

2009-10-22 @ 08:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback