Kristina om gaysyskon


Tip of the day:

Skaffa ett gaysyskon.

Det vinner alla på.

Det är så skönt att kunna säga min syrras flickvän och bemötas med: Pojkvän?
Nej, flickvän.

Eller, min syrras ex: Vad gör han då?
Det är en tjej..

Men även fast jag sagt flickvän någon gång har vissa ändå envisats med att de måste hört fel och fortsatt på manstemat..

Om man inte är gay själv är det faktiskt riktigt bra att ha en att luta sig mot när världen blir allt för hetero.


Bara kom att tänka på det i stundens pluggande hetta.

Kommentarer
Postat av: gaysis

Vad söt du är sis!! Bra tips tycker jag.

Då förstår du kanske hur det är att ALLTID få frågan vadå hon? jag trodde det var en kille. Eller sitta på lönesamtal med chefen och få frågan "är du öppen med din sexualitet bland kollegorna". Hata heteronormen.



bra att du "kämpar"



Puss och godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback