Kristina goes pink

För första gången i mitt liv har jag köpt Råååsa bandet.
Men jag är fortfarande lite emot att jag ska gå med det där på mig.
Vem fan vill inte skänka 25 spänn till den forskningen?
Ska man gå där och känna sig extra bra för att man har gett 25 spänn?
Och om jag nu tar av det, ska jag gå där och känna mig extra dålig för att andra går med det på sig?

Herre min je.

Nu är det ju tillochmed blindskrift på, som att ingen skulle kunna förklara för en blind vad det handlade om.
Sofia trodde det var speciellt för Örebro, men vi enades om att det här är ju de dövas stad. Inte blinda. Har bara sett en, blind. Och 50 000 döva. Av 100 000 inv.

Nej.
Råsa bandet eller ej.
Jag är fast i denna kluriga gåta.

Kommentarer
Postat av: ersan

Du vet att knappt något alls går till cancerfonden av pengarna va? Sätt in direkt på kontot! bandet är dessutom väldigt fult.



Rosa stavas dessutom med O

2009-10-18 @ 21:10:51
Postat av: K

Tack Ersan jag visste inte hur det stavades.......

2009-10-18 @ 22:06:51
Postat av: Anonym

jag förstod det... Kan du läsa små bokstäver?

2009-10-18 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback