Kristina blir glad

Idag är en dag som började med en väldigt trött jag.
Sen blevdere statistik.
Sen blevdere skrivandes och uppgiftandes med min lilla grupp.

Ja.

Och sen började det roliga.
Jag och Sof cyklade i rejzerfart till stan, köpte lite hemliga grejer, cyklade hem, ännu rejzigare.
Gick på Happy Moves. Halleluljan vilken glädje. Vi blev enormt taggish inför tonight´s gonna be a good night!

Och sen får jag se detta

kom in på din blogg av en slump och nu är jag fast.
älskar dig.


Vem blir inte glad då?

Tip of the day: Få en okänd människa att säga att de älskar dig, jag lovar, man blir glad.

Har en spännande grej påg till nästa vecka, så håll ut.

Kommentarer
Postat av: Cake

jag älskar dig också. men jag är ju inte okänd

2009-10-14 @ 20:09:24
Postat av: Tove

jag älskar dig med. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback