Kristina tar över

Har tänkt på min blogg.
Själv tycker jag den är ganska kul.
Jag tycker allmänt att jag är väldigt kul.
På bloggen.
Och till vardags.
Och även om mina läsarsiffror 4dubblats den här hösten jämfört med mina föregående 3,5 år i bloggen så saknas det tre nollor tills jag är i klass med Blondisbellis, Fokiloki o Kenzapinsa.
Hur ska jag då göra?
Alt nr uno:
Vänta tills original high five blir världens största band.
Då kommer alla vilja läsa stjärnhustruns blogg.
Inte sant?
Alt nr 2:
Börja skriva om tråkiga saker.
Bara sånt som händer mig o inte sånt jag önskar eller skojar till.
Det är ju sånna som lyckats.
Jag tror jag går för nr 1.
Det känns säkrast.
Då kan jag dessutom hålla kvar min otroligt roliga stajl.
Som man skrattar åt var eviga dag.
Inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback