Kristina skrattar högt

Ojojoj.
Igår va det storfrämmat här i Örebröjt.
Måns Möller var här.
Och gå nu inte in och youtuba honom. Det gjorde nämnligen jag o Sofia igår och tyckte inte ens det var kul. Man var bara tvungen att skratta ibland för att vara lite snäll mot datorn.
Men.
Sen.
Kom showen.
Å herre min get.
Måns Möller live på CoreN.
Jag skratta så jag fick ont i kroppen.
Jag skrattade konstant i en timme, utan avbrott.
Och ni vet, när komiker väljer några ur publiken, he picked me.
Som sjuksköterska.
Han tyckte att jag var snygg.
Han skojade om kungahuset o allt sånt "man gör" o det var kul från början till slut.
Vad har Kristina lärt sig av detta?
Se i verkligheten är bättre än på youtube.

Kommentarer
Postat av: Louise

Oh! Hade du sexynursedräkten på dig också? Mmm.. då förstår jag att han valde DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback