Kristina säger ifrån

Angående mitt förra inlägg, the big tävling.


Herre.
Får man inte ens lyssna på vilken musik man vill längre?
Dumma män som tror man är helt bakom flötet.
Jag lyssnar faktiskt på bra musik.
Och den där låten har liksom blivit som vår Örebrolåt.
Den hänger med oss everywhere.

Snabba kommentarer:

Postat av: cassandra
Har du kollat Glee eller? :)

Svar: Nej, verkligen inte, är den med där på någe vis?

Postat av: cassandra
Jag vann.

Svar: Hur ska jag veta att du kan vilken låt det är när du inte skriver det. Det här är lite underligt.

Postat av: Adam
När började du lyssna på Journey?

Svar: Det är som sagt lite av vår låt på den här sidan av jordklotet. Och man kan fortfarande inte vinna utan att veta vilken låt det är. Har du någonsin vunnit en tävling genom att bara hinta om att du är intellektuell?

Nej, skärpning.
Ska man vinna en tävling måste man vara lika duktig som Louie som vann den förra. Svara rätt och slätt, inga hintar här inte.

Kommentarer
Postat av: cassandra

Don't stop believing har liksom börjat spelas väldigt mycket nu och alla lyssnar på den helt plötsligt för att den är med i serien Glee. Journey är originalbandet.

Postat av: cassandra

NU vann jag!!!

2009-11-26 @ 19:49:58
URL: http://cassandram.wordpress.com
Postat av: cassandra

http://www.youtube.com/watch?v=PfNwO9HNqh4 här är länk till covern från Glee. Love it!

2009-11-26 @ 19:53:22
URL: http://cassandram.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback