Kristina klipper till

Imorgon har jag bokat tid för klippning.
I Öret.
Jag är nervig.
Hur ska detta gå?
Jag har gått till samma frisör i drygt 4 år.
Hon kan mig.
Jag säger aldrig hur jag vill ha det.
Hon får bestämma.
Då blir det kul.
I vintras hade jag iförsej Adam som frisör vid ett antal tillfällen.
Då trodde folk att jag hade varit på Tony.
Men nej.
Adam, du kanske borde byta karriär? Gå om gymnasiet på Enskede Gård?
I alla fall.
Nu ska jag klippa mig här och jag oroar mig för att de inte vet vad en tuff frisyr är.
De kanske bara kan klippa jävla etapper?
Etapper är såååå 1900.
Herre.
Men det är inne i Öret. Och jag kan inte ens se när någon varit o klippt sig, för det syns absolut ingenting.
På mig ska det bli ändring. Det måste synas.
Det ska va snyggt.
Och coolt.
Viktigt.
Jag är liksom cool.
Hur skulle det då se ut med en etappfrisyr?
Jag frågar Adam hur han tycker jag ska klippa mig:
- Som jag, fast med det längre håret frammåt istället för bakåt.
Han måste verkligen älska sig själv.
Visste ni att det var han som hetsade mest på att jag skulle raka av håret OCH att det var han som gjorde det.
Han var nog flata i sitt tidigare liv.
Jävla homo.

Kommentarer
Postat av: ersan

jag ska till VÅR frisör imorrn kl.12. Ska jag hälsa? Hon har flyttat till hägersten, det känns B, men vad gör man inte för att bli säker på klippningen. Gör något coolt. Säg till frisören att du är gay eller nåt så de inte klipper dig till ett hetero. Jävla hetero =)

2009-11-23 @ 18:40:06
Postat av: K

VA? Är det sant?

Postat av: Maria

jag säger detsamma!?

2009-11-23 @ 23:59:13
Postat av: ersan

ja det är sanning och jag är på väg dit väldigt snart.



Jag väntar på ett blogginlägg med din nya frippa! ok?

2009-11-24 @ 11:04:29
URL: http://turkosatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback