Kristina drömde

Igår drömde jag att vi skulle gifta oss.
Det var ganska märkligt allt ihop.
Vi bestämde på vägen till festen vilken låt som skulle spelas när vi klev in, det skulle vara "dancing in the moonlight" dock inte den som är med i Eva o Adam. Utan den coola.
Adam tyckte inte det var något vidare låtval.
Och han blir gärna lite butter när jag pratar om att vi ska gifta oss.
Men vafan.
Igår sa jag även att jag var den mest osexiga människa man kunde tänka sig, i vilket sammanhang vettefan men poängen är att han inte sa emot.
Sen sa jag att han kunde göra fixa en överraskning till mig nästa gång jag kommer hem.
"Kristina, det kan du ju inte säga, då blire ju inge kul"
Men grejen är att han inte i hela världen skulle komma o tänka på nått som överhuvudtaget har med överraskning att göra.
Men men. Antar att vi kompletterar varann enormt jättebra.
Världens mest osexiga och
Världens mest oromantiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback