Kristina bara kör

Igår var det inte en så bra dag.
Onsdag eller torsdag just den här perioden i månaden brukar jag liksom deppa ihop på ett oförklarligt sätt.
Samtidigt kände jag mig på topp.
Men mina friends var så opepp att jag dog.
De var sjuka, hade inte lust och skulle hem och sova.
Jaha.
Vad gör man?
Jo, först går man till Sofia och äter våfflor med jordgubbar o grädde (det får man göra om man är student).
Sen dricker man en flaska vin.
Och sen går man ut med sin kompis kompis och svänger sina lurviga natten lång.
Okej, till 2, alla ställen stänger två i Öret. Här på landet orkar man inte längre.
Jag hade så otroligt kul att tråkmånsarna får ångra att de är utsövda idag för gud vilket party de missade.
Hela jag är party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback