Kristina är sugen

Nu för tiden går jag ofta runt och är sugen på saker.
Jag är dessutom hungrigare.
Kan ju bero på att jag tränar mer än vad jag nånsin gjort i hela mitt liv.
Speciellt efter april, mars, maj, juni, juli o augusti, då jag först bara låg på en strand å latade mig o sen jobbade o sov.
Men.
Jag vet aldrig vad jag är sugen på.
Jag försöker gå igenom i mitt huvud.
Vill jag ha godis?
Nej.
Vill jag ha chips?
Nej.
Vill jag ha något annat onyttigt?
Nej.
Men.
Kristina den fina har nyss kläckt gåtan.
Jag vet vad jag är sugen på jämt och ständigt.
Restaurangmat.
Jaha, o va fan e det?
Det är en hel matupplevelse.
Är så himla trött på att sitta här o äta för mig själv.
Hellre gröt tillsammans än oxfilé ensam.
Förresten har jag aldrig ätit oxfilé.
En måltid jag uppriktigt sagt skulle kunna döda för nu:
Fried Wonton och Squid med mynta.
O gode Gud om du nu finns så kom och hjälp mig nu.
TA MIG TILL HOI AN INNAN JAG DÖÖÖÖÖR

Kommentarer
Postat av: Louise

Men kära barn. Har du aldrig fött nöjet att sätta tänderna i en blodig oxfilé? Det måste vi ordna. Det är sååå gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback