Jobbsökande again

Förra gången gick allt ganska snabbt.
Var på intervju på fredag, fick börja på måndag. Den flexibiliteten har jag tyvärr inte just nu.

Det känns ju jäkligt skumt att söka jobb när jag redan har ett att gå till fem dagar i veckan.
Men när jag kommer hem den 23 juni har jag varit på semester i nästan tre månader och står där, arbetslös och fattig.
Så nu är det bara att sätta järnen i elden och säka jobb.
Kul.
Va dumt tycker ni.
Men ne.
För jag ska börja studera till hösten och jag kommer i princip bo på IKEA i augusti.
Så lite klirr i kassan är ju ganska skönt.
Har precis räknat på mina fickpengar till resan.
Vi kommer leva som prins och prinsessa.
Åh.
Det är bara en och en halv månad kvar nu. Tänk på det du!

Dessutom har jag redan inhandlat 25årspresent till min syter som har kalas den 27 mars, så det ej ska bli en oväntad utgift.
Men såklart, större delen av presenten kommer ju att vara att jag rakar av mig håret och gestaltar Nina Ramsby på kalaset med temat "Annika Bogren - henne själv".
Kul va?

Och Allahjärtansdagpresang såklart...

Kommentarer
Postat av: Annika

DU! Kalaset är den 28de. Och jag ser med glädje framemot din nya fripp.. puss

2009-02-14 @ 16:36:46
Postat av: Anonym

aha, bra!

2009-02-14 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback