Kristinas att göra

Det börjar bli dags att summera den här höstterminen i Örebröjt.
Den har bjudit på mycket.
Många minnen på kort tid.
Och nu har jag bara tre dagar kvar.
Tills jag återvänder till storstan för julefrid.

Den här sista veckan har och kommer att bjuda på:

Måndag: Tröttdag. EKG-labb och filmkväll med mig och migsjälv.
Tisdag: Föreläsning respiration, labbrapportsskrivning, matlagning för att tömma kyl o frys
Onsdag: Föreläsning respiration, seminarieuppgift, storstädning, stjärtlappsrejz o bonde
Torsdag: Föreläsning om någe himla urinsystem samt seminarium, lite packning o bonde
Fredag: Föreläsning om det där himla urinsystemet o labb på respiration, packning o färd till storstan

Ni som trodde att jag bara latade mig på den här sidan av världen hade FEL FEL FEL. Jag ger nästan upp innan jag har börjat.
Hur ska jag klara allt det här?
Jisses.
Att tömma frysen har jag redan gett upp. Den kommer förbli med fiskpinnar, fiskblock, vårrullar o köttfärs. Ingenting att göra.
Tänker tyvärr inte bjuda hem på frystömning, för innan jag har städat vill ingen komma in här och efter att jag har städat kommer inte ens jag få komma in här.

Och observera. Om jag sparar någon syssla från en dag, fylls den på på nästa. Men tåget går vid 18 på fredag. Och det kan jag inte göra något som helst åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback