Kristina spelar spel

Igår var det dags för spelkväll.
Hur länge sen var det inte man spelade spel seriöst?
Ganska länge sen.
Det var jag, min tjej, K, A och J.
Vi skulle spela pictionary.
Jag och A skulle vara på lag.
Det andra laget var alltså tre.
Egentligen var vi inte så dåliga, men vi slog hela tiden bara låga siffror på tärningen och kom aldrig riktigt fram.
Men när vi står i mitten hamnar det andra laget i mål, på alla ritar.
Och då såg vi vår chans.
Vi gissade rätt gång på gång och gled sakta men säkert in mot mål.
Vi vinner och glädjen är oslagbar.
Yes.
Tyvärr är jag en ganska hetsig spelare, och väldigt dålig förlorare.
Så ni sparade nog två veckors surande på att jag vann.
Tack friendos.
Alltså, Kristina och Anton är de regerande pictionarymästarna i VÄRLDEN.

Kommentarer
Postat av: LOuise

MEN! Jag som trodde jag var din tjej.. buhuuuhuhuuuuuu......

Postat av: K

oj, jag kan ha fler. en för varje bröst.

2009-12-05 @ 16:42:29
URL: http://tussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback