Kristina leker städerska

Å herre.
Jag är helt hög.
Ångorna som lössläpptes när jag löste upp diverse spyor och sprit i korridoren utanför var helt enorma.
Jisses.
Nu har jag städat som om det var första gången i den här korridoren.
Förstår inte hur folk bara kan öppna städförrådet, känna mögellukten och stänga igen.
Är det så svårt att städa lite där inne också?
My god.
Det är min städvecka och om någon klagar kan dom bara dö
- Tömt korridoren på skit
- Dammsugit
- Våttorkat och löst upp spyor och annat kul
- Tömt städskåpet på skit
- Våttorkat städskåpet
- Tagit upp diverse äckel ur vasken i städskåpet
(ska: slänga allt skit)
BLÄ
Tyvärr är det inte kaffet jag unnade mig efter städningen, utan självaste vaskhinken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback