Kristina leker lebb

Idag blev jag utnämnd till klassens HOBBYFLATA av Sofia.
Detta pågrund av att vi gick förbi några klasskompisar och det var bara jag som sa hej.
Hon menade då på att alla vet vem jag är.
Och det skulle vara pågrund av att jag ser ut som en jävla flata.
Tur att min man inte bor i den här stan, annars hade han väl blivit utskrattad.
Hobbyflata it is.
Lever ju mestadels med Sofia, kanske 80 procent av min vakna tid normalt.
Så det är väl bara att tacka och ta emot.
Tack.
Föresten verkar det vara brist på flatscenen i Öret ändå.
Och hobbyflatscenen lär jag stå ensam på. Sofia har ansökt om medlemsskap.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!

Vilken ära. Alex fick här om dagen frågan om jag hette Sofia, för hon visste nämligen en flata som heter sofia. (som att det bara fanns alex och en till lixom)

2009-12-08 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback