Hej och välkommen

Till Kristinas nya boende.
Jag guidar er genom en värld av vardagssysslor, allt från att styla badrummet med ett häftigt duschdraperi till veckohandling.
Häng med på min resa.

Ojojoj. Nu är jag äntligen här.
Men allt kan ju inte gå smärtfritt, så efter två timmar på tåget tog jag bussen åt fel håll, rätt buss, men fel håll. Så jag fick sitta på samma säte i ytterligare 1,5 timme istället för 20 min.
Men men, nu kan jag i alla fall den delen av stan.

Nu ska jag på shoppingrunda.
Det bär av till Willys där jag ska försöka handla det som behövs. Än sålänge innehåller mitt skafferi endast te och mitt kylskåp en flaska skumpa och en mörk choklad. Allt man behöver kan man tycka. Men som sagt, för att vara en god förebild på bloggishen ska jag försöka vara duktig till att börja med.
Inköpslista check!

Vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och Supertack för det goa paketet jag fick idag!!!! Urfina tyger! Supergulligt att du kom ihåg.

Så roligt att du bloggar nu,du skriver ju så roligt och bra. Vill läsa och följa med. Så stolt är jag att du ger dig av och lämnar tryggheten för det nya.

Vill gärna ha din adress och lite bilder.

kram

2009-08-25 @ 15:58:02
Postat av: Cake

men det där med bussen var inte så farligt. du är ju ny i stan. värre är att jag tog tunnelbanan hela vägen till björkhagen när jag bott i hökis i 2 år!

2009-08-26 @ 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback