Här sitter jag

Och idag är jag inte arg.
Sen sist har jag hunnit med att bli sjuk och bli frisk igen.
Tjoho vilken lycka, för imorgon packar jag min lilla väska.
Sen drar jag på tisdag.
Och förvänta er inte att jag kommer tillbaka.
På ett tag.

En sak jag har grubblat över de senaste dagarna är det förskräckliga modet inom friidrotten.
Hej, hur ska jag kunna elitsatsa när det är det där modet som gäller?
Jag som har en ljus framtid inom kula.
Se bara på Arianne Friedrich.
Va?
Hennes trosor är mindre än de jag normalt sett har på mig varje dag, under kläderna, inte som första plagg.
Herrejävlar.
Hon kan väl inte hoppa högre bara för att hon inte har något motstånd på rumpan.
De är så små att hennes könshår sticker ut, om hon nu hade nått.
Nej, tacka vet jag Linus. Han har i alla fall fattat att Stefans Holms fladdrande shorts inte var något att hänga i julgran.
Han valde snygga, tajta, sexiga långkalsonger. Tack för det.

Sen har jag säkert grubblat över tusen andra saker.
Men de försvinner lika snabbt som de kom, för jag har ju FarmVille att tänka på.

Vi ses nog inte förrän i Örebro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"tro inte att jag kommer tillbaka... jag kommer tillbaka imorgon" hahah

2009-08-23 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback