Hallå, jag är tillbaka, jag har inte dött

Mitt liv i 10 steg
1. Föddes och började växa
2. Fick min första fyrbenta bästa vän vid 1 års ålder, Herren
3. Försökte gråta på dagis när en fröken slutade
4. Var ängel i Luciamorgon
5. Blev scout
6. Gick i skolan
7. Levde det glada problematiska tånårslivet
8. Gick gymnasiet
9. Jobbade som fan, blev rik som fan, reste som fan
10. Hanka mig fram som vårdbiträde

Min framtid i 10 steg
1. Börja läsa till sjuksköterska
2. Leva studentliv i allra högsta grad
3. Bo själv
4. Jobba minst ett år
5. Göra en lång resa som fan (igen)
6. Utbilda mig vidare
7. Gifta mig med ett jävla stohej
8. Få massa barn, Gunnar, Henry, Knut, Stig och Rut 
9. Bli rik
10. Skaffa hästar och bo på landet

Ja. Det var det.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

FEM BARN!! ojojoj

2009-08-14 @ 14:38:57
Postat av: Emma G

Om det bara blir tre barn kan du få gulla med Gunnar och Rut i min familj. :-)

2009-09-03 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback