Första dagen avklarad



Ja, jag kom dit, i sällskap med jag vet inte hur många andra. Och det var ändå bara Hälsoakedemin.. Vi fick info om Universitetet, rundvandring på Universitetet, tipspromenad på Universitetet, info om Hälsoakademin på Universitetet, migelfika och prisutdelning i prismahuset. Ja, det var min dag.
Och för att fira denna första UNIVERSITETSDAG lagade jag mig en god och närande lunch helt i STUDENTERNAS tecken. Nämnligen en nudelsoppa kryddad med sweet cili, peppar och creme fraiche. Ikväll får det väl bli kokt isbergssallad med skivad gurka.

Kommentarer
Postat av: syster a

ett tips är att läsa innehållsförteckningen på de små nudelpaketen så vill du garanterat aldrig mer äta de igen..

2009-08-27 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback