Surt och blandat

Min blogg går ju lite upp och ner, men jag håller i alla fall ett hyfsat tempo för att knappt sitta vid datorn längre. Men snart 3 år som bloggerska har satt sina spår. Varje dag får jag kanske 3 ideér som jag tänker - aha, det här måste jag blogga om! Har det blivit av någon gång? Nej. När jag väl sitter här är ju inspirationen noll men jag vill ändå... Att släppa taget mitt i är inte riktigt min grej.

Och se, bara när jag för två sekunder sen läste
Filippas blogg var jag full av ideér, men nu, noll.

Men vad gör det. Jag är en ganska lyckad människa även fast bloggandet börjar mattas ut.. Jag kanske ska börja skriva på min livs roman istället, för hand.

En sak kan jag meddela, att adressändring.se är knäppt. Jag skulle skicka små söta flyttkort, men då kukar den ur och jag kan bara skicka blanka kort och fick inte alls välja bland alla roliga små figurer som parar sig och allt vad de höll på med. Jag gav upp. 

Har ni sett att jag har fler kompisar än A på fejjan. 220 mot 201. Eller ni kanske inte visste att vi har en outtalad tävling om allt. Nästan precis allt. Vem som tjänar mest, vem som gör saker bäst, vem som cyklar snabbast upp från Sockenplan till Planterarvägen och så vidare. Vi är knäppa. Men jag har i alla fall packat upp alla mina kläder i garderober nu (yes, jag vann) så ikväll ska jag slappa framför tv 3 eller Mamma Mia. Underbart att sluta 15! (Yes, jag vann sluta tidigasttävlingen!)

Jag skulle vilja ha en strukturerad blogg egentligen, ett ämne-ett inlägg, men jag har en policy som säger att jag måste skriva så långt att reklamen inte syns när man kommer in på sidan, sjuk i huvet är jag och snart  är det helg, IGEN!

(Det var på håret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback