Fight fight fight

Jag har en underbar grupp på torsdagar mellan 18 och 19.
De är 9-12 år gammla och outtröttliga. När de är trötta vill de bli ännu tröttare, när de har kul vill de ha mer roligt, när de slappnar av vill de helst av allt somna på de kalla golvet.
De är makalösa. Alla borde få en sådan energikick varje torsdag. Vi boxas, sparkas, styrketränar, springer tills svettet flödar och leker tills leenderna går upp till öronen.

Jag får en sån kick att bussresan hem känns som småpotatis och vill inte somna vid halv 9 i soffan. Jag kan bara se positivt fram emot helgen och morgondagen som kommer gå som en dans med det goda både bakom och framför sig.

KLYSCHIGT!

Men det är sant.

Jag ska flytta till Årsta, Adam me. Vi ska bo inneboende. Hos mina föräldrar. I en nyproducerad 4ra. Skönt och bra för plånboken och hur det kommer att gå återstår att se..

På mitt jobb känner jag mig inte särskillt vuxen för där är jag omringad av "medelålders", men på jympan är det jag som är stor och förståndig. Helt underbart.

Någon gång i livet ska jag göra en nysatsning på min blogg, men det får bli ett senare projekt. Ska nog titta lite på inlägg från tidigt 2006, har ju faktiskt bloggat i snart 3 år.

WOW 

Kommentarer
Postat av: Annika

fasen vad jag saknar de små kidsen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback