En dag

En dag står du och jag där, en dag blir du och jag kär... Nej, okej är inte så påläst på Tommy eller vem det är som kan tänkas sjunga den. Ärligt talat var det bara ett sätt att brejka isen och börja skriva.

Jag sitter på jobbet, har min halvtimmes rast efter lunchen. Najs tänker ni, men jag är lite bitter. På föräldrakoop finns det ju en risk att föräldrarna kommer in och jobbar titt som tätt och det är en sådan dag idag. Därför får jag inte ha min dagliga vilostund på 40 minuter innan min rast på 30 minuter. När jag har vilan, vilket jag alltid har vågar de knappt röra på sig förän jag och V har somnat. Det är bra.

Flytten närmar sig och imorgon töms villan. Vår lilla koja gör detsamma i helgen. Ikväll - packaaa

KUL.

Nu är min rast slut om fem. Det var iallafall sjukt god mat idag. Stekt ris (m grönsaker) med tomatsås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback