Prat i kvadrat

Måndagar är min sovdag. Det är dagen efter. Jag är helt slut efter en dag på jobbet, efter två lediga och vill bara hem till sängen.

Igår hade jag dock annat för mig, och det var iförsej jättekul att få en inblick i livet på Hammarbyhöjden. Men det straffar ju sig ganska snabbt kan jag säga.

Var tvungen att jobba längre än schema och var redan på lunchen slut efter en lång och härlig förmiddag i stjärlappsbacken. Men se, jag nickade till flera gånger på tuben. Kanske jag dreggla också. Vad fan vet jag. Men idag är det sovdag, eftersom jag fortfarande går på P och inte får gå på mitt favvopass med min favvoledare som gör mitt liv värt att leva varje tisdag eftermiddag!!!


Helt slut alltså. Man undrar ju hur man ska klara att jobba heltid med en massa ungar att föda och gosa med när man kommer hem. Känner mig faktiskt ganska värdelös när jag tänker ett steg längre. Men imorgon är det KÖR och på torsdag slutar jag med kuren och efter jobbet ska jag på VIP-kväll hos Itala och sen är det fredag(!!!) och sen en härlig adventshelg med dop och lite annat gos.


(Borde fixa en bild på när A och jag sitter på våra 9 kvadrat i den lilla soffan med varsin dator i knät, men om man tjuvkikar på vad den andra gör får man blicken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback