Picas

Jag lovade ju en bildrapport.
Idag har det varit 25 familjer här på visning.
Det säger ju sig själv att jag haft lite att göra denna vecka, med studentskiva och allt, den var grym föresten.



image239
Turistar utanför Buckingham Palace

image240
Vi

image241
Adam hade aldrig varit i London förut... Den givna bilden

image242
Vår säng....

image243
Jag såg till att shoppa så att min resväska skulle bli snygg och färgglad, visst syns det när det är en scout som packar?

image244
Han skulle bara ringa lite innan vi åkte hem


/K

Kommentarer
Postat av: Helén

Mysig säng.

2008-05-12 @ 19:13:18
Postat av: fille

Ha ha ha appropå packningen så ser det ut som min pappas, han rullar kläderna så dom får plats i varenda luftficka :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback