välkommen kungen

I helgen har jag badat i inbjudningar
Har du inte fått en?
Den är nog påväg eller så kan du komma ändå, bara att skicka en blinkning så kommer det en inbjudan till dig me.



Jag kan också meddela att min kära har äntligen ritat ett släktträd som nu hänger på familjen Bogrens kylskåp. En A4 för mammas släkt och en för pappas. Tur att han inte tvingats rita släktträd i skolan.

Ja, en regnig måndag som denna kan man väl tycka att det inte skulle hända så mycket skoj. Men, se upp för jag har fått min studentmössa och som av en händelse har jag förutspått några bilder från min studentdag den 5 juni, välkommen då. 

image211

                                                             

Kommentarer
Postat av: Annika

dricker du alkohol? =)

Postat av: Helén

Party! Jag vill gärna se det där släktträdet..

2008-03-10 @ 22:17:48
Postat av: Kristina

det är klart jag inte dricker alkohol det där är mammas urdruckna (2,25)

2008-03-11 @ 16:54:34
URL: http://tussilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback