ge mig hörseln tillbaka

Jag är döv. På ena örat men nog det. Jag har influensa och feberyrar dagarna i enda, nice holiday... Jag ska fan skriva det när jag skickar in min nästa ansökan "Frisk och glad, endast sjuk vid längre ledighet". Dessutom är det rörigt i magen. Hej, vad mer kan hända? Först spy ut hela magen och sen ha 39 graders feber, håll er undan, jag är livsfarlig.

Ändå har lille svärmor varit här för en stund sen och hämtat doggen. Kul för honom. Hon uppmanade mig att sätta på datorn för att titta på roliga bilder. Jag är lättövertalad och när jag nu tittat på bilderna kan jag lika gärna lägga upp de jag själv förberett för ändamålet.






Det var i alla fall kul i början på lovet, som ni kanske ser....

Nu håller jag på att rinna bort i svett och måste återgå till vågrätt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback