Ysselpyssel

Jag bättrar på min vuxenpoäng genom att gå på intervju var och varannan dag.
Men, pyssel är ju en av min stora hobby. Att pyssla. Är det inte underbart. Så fritt och brett, man kan välja precis vad man ska göra och så kallar man det för att pyssla. Förra veckan satte jag igång ett projekt med en gammal korkanslagstavla (säker typ 19 spänn på IKEA som för övrigt är min absolut bästa affär) jag slet bort korkryggen och målade ramen i rött och oranget men sen fick jag annat på kroken. Idag var jag in på LAGERHOUSE och köpte en gardin för 19 spänn! (Hade kostat 99! ) Jag köpte även två underlägg som var mest sladdriga i ceris och gult. Dessa limmade jag och fixade med och tjoff satte jag ihop de med korken och ramen och se där! Värsta grymma örhängestavlan. Känner att min pysslighetskala för idag är på topp..

Fin VA?

  

Själv är jag mer än nöjd. Jag har även köpt en sjukt snygg klocka på Ur&Penns superrea för 29 spänn, den är grön och har en liten digital skärm.

I veckan hoppas jag på att få mitt underbara startpaket av Photopearls. Läs om det säger jag bara, det nya REVOLUTIONERANDE pysslet.

Återkommer om fler pyssligheter.

Kommentarer
Postat av: Annika

SNYGGT!! jag vill oxå ha sommarlov, avis

Postat av: den arbetslösa

sommarlov is the shit

2008-06-25 @ 23:35:08
Postat av: Helén

Akta dig. För många vuxenpoäng kan orsaka svåra följder.

2008-06-26 @ 10:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback