Allsong

Det kan ju inte vara någon som missade att jag var på Skansen i tisdags. Typ hela 2 sekunder i sändning, eh, har du missat det har du haft blinkersen på vid fel tillfälle. En old classmates pappa sprang förbi mig igår och ropade glatt och högt att jag visst hade varit med på TV. Oh ja. Till och med i skogen på Kållandsö lyckades jag snirkla mig igenom rutan. Hallå, 11 timmar var värt var enda sekund för mina sekunder of fame! Ja, vi var på Skansen klockan 9. Men se, det lönade ju sig faktiskt.


    

Ja, det var en lång väntan, men med lite sällskap, kortlek, tidning, sol och sura remmar gick timmarna ändå frammåt.



Anders kom med bullar, men! Han hade inte bakat de själv, det var jävla gifflar, så jag tackade nej...

              

Christer repade ett antal gånger och gjorde ett antal olika poser... Snygg va? Tillägnat damerna i min nya släkt :P


 

Och ni som trodde att Håkan alltid var söt som socker, hade tyvärr fel...

 

 



Men visst kan han om han vill

Kommentarer
Postat av: Helén

Mmm ljuvliga bilder. Man tackar.

2008-06-26 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback