Släkten hela dan

Här sätts släkten alltid i första hand.
Släkten är alltid välkommen och tas emot med mat i massor och en gitarrkonsert i vardagsrummet.
Här är så livat att jag nu varit tvungen att proppa i mig IPREN på morgonen för att jag har så jekla ont i huvudet. Kan vara min slappnaavförkylning som alltid kommer lika lägligt. Eller den där perioden på tre bokstäver som A alltid fruktar över. Igår gick allt över styr och vi var tvugna att ha serios talk. Det slutade med Allsång och att jag blev bjussad på Xide på Marinan. JÄ. Här är allt party. Jag väntar hela långa dagarna på att något ska hända och sen frammåt kvällstimmarna släpps allt lös och man kan inte annat än att glädjas åt bonnatölparnas vardag.



Titta bara hur festligt det blir när en köper en extrasuperpommestallrik.. Det är det här jag kallar party.
Släkten hela dan, på Kållansisland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback