Köpenhagen

Imorgon ska vi till Köpenhamn, min kille och jag. Dagen har varit lugn och skön med stros i Malmö, bad i poolen, studsmatta, glass mm.. Dock ska jag anmäla AA för kvinnomisshandel då jag fick en otroligt rejäl smäll av himself och har som han själv uttrycker det "som lite rouge" bredvid ögat. Det gjorde ont i fem timmar.
Men imorgon som sagt ska vi till Köpenhamn och leva livet. Dricka bers och ha det bra. Och sen "sova" på ett ungdomligt och punkigt vandrarhem, även ekologiskt. Kommer bli coolt. I alla fall en upplevelse.

Och Helén! Både F och jag är ruskigt besvikna på dig för att du inte har fler yrken att komma med. Vi hade väntat oss ett nytt om dan, åtminstonde... Så, skärpning!

Vi avslutar med en bild, eftersom min fina gröna dator har minneskortläsare!

Jag <3 grönis



Det är sommar.

Kommentarer
Postat av: Helén

Jag har skärpt mig.

Men det där med att han slåss. Det ska jag ta tag i. Nu blir det ingen veckopeng mer.

2008-07-07 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback