Prisa Gud!

Här kommer Hms inredningskollektion och jag vill ha ALLT i första, andra och tredje "stilen".
Som tur är kan man beställa redan nu och precis just det ska jag göra.

Kuliga kuddar
Påsiga påslakan
Mysiga filtar
och jag bara ÄLSKAR det!


ÄNTLIGEN!

Tack, det var länge sen en singelmiddag tog så lång tid för mig som idag. Satt med öppen mun en halvtimme innan jag var tvungen att trycka ner maten!
Nästan synd att jag ska gå och sjunga nu, för jag längtar så mycket efter att sitta i lugn och ro och kryssa för vad jag vill ha. Men det får visst vänta till fredag.. Eller imorgon frulle.

Hm. Vad gör finanskrisen när något sånt här dyker upp i novemberslasket?


Kommentarer
Postat av: Annika

det finns något som kallas önseklista..

Postat av: Kristina

ja, men varorna släpps ju efter jul!

2008-12-03 @ 21:25:36
URL: http://tussilago.blogg.se/
Postat av: Anonym

önskelista menar väl?

2008-12-03 @ 21:26:19
Postat av: mamman

I vilken garderob ska du få plats med allt....?

2008-12-04 @ 10:21:08
Postat av: Kristina

DIN!

2008-12-06 @ 09:26:01
URL: http://tussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback