Praktikbloggen

Hej hallå


Som om det inte skulle vara tillräckligt att vara publicerad författare. Nej, nu ska jag bli publicerad journalist också. Jag menar, var ska detta sluta? Ni i Vasastan och på Södermalm! Håll utkik i brevlådan. Snart kommer "hallå där..." med Joakim Falk och titta noga på undertecknad journalist.


Jojomensan, jag är klar med min lilla intervju och det blev så bra så. Nu är jag trött efter att ha suttit på en stol hela långa dagen. Förstår inte hur man orkar jobba 9-20 en dag som denna med bara inomhusarbete.


Imorgon är sista dagen här på praktiken och så är jag lovad att få komma ut lite och ta några bilder. Just nu sitter jag med boken "Festikettboken" och försöker snappa upp den röda tråden.


Jaja. Får väl gå hem snart om jag har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback