Tydligen jag

Krysset är så go och gla, hon sprider glädje en hel da!

Du är helt underbar och klok Kristina


Alltid så glad, trevlig och söt
Charmtroll som alltid är ärlig och lite mystisk!

Rolig att prata med

Förutom att du är grymt driftig, som du redan vet, så är ditt skratt som en explotion av någonting bra

Du är flitig och duktig och alltid på bra humör!

Kristina du är fett driftig och grym på att ta tag i saker. Härligt!

Sexbomb

Du är allt jag har och allt jag ber om


Visst skulle det vara bra med någon som viskade sånt här i örat på en precis innan man vaknade?


(Vi gjorde positiva listan på en psykologilektion då man fick skriva postiva saker till andra i gruppen)

Kommentarer
Postat av: Helén

Jag tycker också att din hund är snäll.

2007-09-19 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback