Prästen

Idag såg vi en film på religonen. Filmen hette "Priest" och handlade inte helt oförklarigt om en präst. Han var katolik och gay. Jag blir så arg.

Okej.

1. Om man tycker det är otäckt/äckligt eller på något annat sett inte tycker att killar hör ihop med killar uttrycker man inte det stötande. Okej. I ett sällskap där alla har samma åsikt kan jag tycka att det är accepterat för då behöver inte jag höra på, men inte fan sitter man och säger högljudda kommentarer när man ser på film.
Exempel: (För er förståelse så var det självklart ingen lärare i rummet) Åh, fy fan nu ska dom ha sex, haha shit, men guuu visar dom det här, åh jävlar, nej, fan, usch fy fan va äckligt.

2. Ursäkta mig. Men hur jävla fräckt skulle det vara att se dig på video i ett vanligt heteroförhållandesex? Va? Det var inte för att visa bögporr snälla ni. Det var för att visa passionen, lusten, de brinnande känslorna som scenen var till.

3. Håll käften. Ni som tycker sådär, att alla borde vara kära i det mottsatta könet. Snälla, gör mig och samhället en tjänst. TALA INTE HÖGT OM DET PÅ EN FILMVISNING!

Tack för mig.

> Slutsats: Mer gaysex på tv så folk vänjer sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback