Var i helvete är världen påväg?

Både lördag och söndag såg jag afficher på tunnelbanan, "bevara äktenskapet".
Jag blir så arg att jag inte vet var jag ska börja.
Finns det några jävlar som tycker att om två kvinnor eller två män ingår ett äktenskap snor dem deras titel? Finns det så puckade människor som tycker att äktenskap är bara mellan en man och en kvinna och ingenting annat. Sånna jävla skitmänniskor som "tror" att det finns ett begränsat antal äktenskapsplatser att man inte skulle kunna kalla lesbiska och bögars äktenskap för äktenskap.
Det här gör mig upprörd.
Var är världen påväg?
Finns det i överhuvud taget kvar någon kärlek i världen? Finns det något som vill att vi tänker steget längre? Kompromissar? Ser till ALLAS lika värde och tar hänsyn till varandras läggning? Nej, tydligen inte.

Hur fan kan SL gå med på att sätta upp så idiotiska afficher i tunnelbanan????

Helt sick.
Jag hörde Paolo Roberto på radion för nån vecka sen. Han verka som en reko kille. Sen kom domen. Alldeles nyss var jag inne och läste på bevara äktenskapets hemsida och då står han som undertecknad av deras "uppror". 

Paolo -stick från stan, jag är inte kär i dig längre.

Jag ska åka till Barcelona om några timmar, bort från den hemska världen, ner till sommarn.

Kommentarer
Postat av: Annika

Riv ner de nästa gång du ser dem!!!

trevlig resa!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback