Nu ska jag bli underground

Han sa till mig
Han sa till mig och jag svarade
Pliktrogen svarade jag fast jag inte visste svaret
Han frågade
Jag var tyst
Varför skulle jag prata varför skulle jag säga

Jag har börjat med ett projekt (har ingenting med övertexten att göra)
Gatukonst 1.0
Mitt material:
1 BR-ritblock
72 st Gelpennor

Jag ska bli stor och känd som stjärnan utan ende, tufft hö?

Höstlov är deppigt, va tusan ska man vara ledig när det ändå bara regnar?
Ha, dum idé

"Jag vet vad du tycker och du e okej, det spelar ingen roll du ska bli min tjej för duuuu och jag det är så det ska va" Jag har så jävla mycket dålig musik.

När jag blir känd ska ni vara glada att ni faktiskt läste min blogg innan min storhetstid, så fortsätt, för all del

Synd att jag inte kan skriva med Gelpennor här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback