Hjärtat som flög över Europa


Min blogg har snart funnits i två år.
Den blir mer och mer inaktiv, men ack så inne ändå.

Jag mår lite halvt idag. Var vaken från 3-5 för att Adam skulle åka till Barcelona. Han kom iväg och jag cyklade hem. Kunde inte sova. Låg vaken. Vaknade av en väckarklocka vid 6, somnade. Vaknade 7.45 tittade på mobilen. Shit har det ringt, det går ju inte att svara, fan, "halllåååå". Stängde av mobilen. Satte på igen, snabbt. Adam hade ringt för att säga att han steg på flyget, en timme sen. Fan.
Vaknade, hela världen kändes skit. Somnade. Gick upp.

Dagen gick och min kropp värkte.

Det han inte visste var att han packade ner mitt hjärta i sin väska. Och utan hjärta kan man inte leva. Ont gör det också. Ont som fan.

När jag blir stor ska jag alltid ta med alla jag inte kan vara utan.

Det blir hårda två veckor.

Grattis till alla som fyller år idag, föresten

Kommentarer
Postat av: Syster

Älsklingen du kommer klara de 2 veckorna galant, det vet jag! Och vill du ha lite te och tröst så är det bara att komma förbi i Hökis

2007-10-03 @ 18:22:44
Postat av: Helén

Ja men lilla vän, du kan få komma hit och sova i Adams säng och titta på Idol om du vill.

2007-10-05 @ 18:36:43
Postat av: Annika

vilken drama queen du är...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback