He wasn´t good enough for her

J-jag (tänkandes)
T-tuffingen
S-sötingen

T- Asså hon har så jävla slitet hår, asså hon fick inte ens färga det för att det var så slitet, jag menar hon har ju inte särskillt snyggt hår i vanliga fall, men asså det här menas att det verkligen är på allvar..
J- Fattar inte så mycket men fortsätter att lyssna
T- Asså jag tänker vänta med att klippa mig, jag vet det är så jävla slitet i topparna men alltså jag klipper ju ändå inte i mitt riktiga hår så jag ska vänta tills jag vet vilken frisyr jag vill ha...
J- You have a point there...
T- Asså vi håller på med den där jävla dagboken, vi ska skriva allt vi gör, typ gå upp för trappor, går nånstans, allt..
S- Oj.
T- Asså hon ba, allt, verkligen allt, och jag ba såg väl ut som ett frågetecken och hon ba asså även samlag.
S- Fniss fniss
T- Ehm hade lite sex med min pojkvän assåååå.... Alla vet liksom att jag har pojkvän å alla frågar typ jämt ba "hur går det?" 
S- Men ni har väl gjort slut nu?
T- Jo, men asså dom ba börja gråta när jag berätta det... Föresten asså jag har lugg, men jag ser så söt ut, asså typ såhär, jag vill inte se söt ut..!!
J- Okej, gumman

Vissa har verkligen viktiga saker att konversera om på tunnelbanan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback