Helgens favoriter

 
 
- Äntligen klarade jag att vinna över photoshop på engelska och göra klart mina jävlans bilder.
- Träffade Towe som alltid verkar ha tid för mig och som berättar de mest makalösa historier om allt och alla
- Ätit godis med min bästa och myst i höstvädret
- Tittat på ett helt idolprogram för första gången denna säsong, blev kär i Danne
- Var på jympa och hade den tyska bögen som ledare, bättre krydda på en lördagseftermiddag får man leta efter

-Jag var ute på solig promenad med min älskade hund och
image187
min älskade kille
- Helén kom äntligen hem efter fem dagar och styrde upp läget hos de tre brottande killarna i Enskde Gård
- Jag gjorde pizza som blev ett gott avslut på helgen

Kommentarer
Postat av: Helén

Det var roligt att höra att man är behövd.

Postat av: apis

antingen är det för att jag lägger orden så väl eller så är det faktiskt sjuka saker jag håller på med. jag är inte säker. igår gjorde jag något dumt igen i alla fall. fast kul. jaja du får se nångång :)

2007-11-13 @ 10:57:40
URL: http://apis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback