Tänktänktänk

Hej hallå vänner, bekanta och andra murvlar.

Jag lever.

VIlle bara upplysa alla. Jag har inte gått i graven. Men ibland får man prioritera annat än bloggen. Föresten, har ni sett att tussilagosarna blommar så smått och försiktigt. Åh, det är vår. Jag älskar våren. Och jag älskar att vara kär på våren. Lyckligt kär.

Jag har väldigt mycket med livet just nu.
Det är

- Skola
- Hund
- Vänner
- Adam
- Samuel (barnvaktsbarnet)
- Scout
- Jiingi
- Jympa

 och massa annat som hör livet till. Åh. Iblnad önskar jag bara att jag fick ligga på en strand långt borta från verkligheten och bara göra som jag vill, inga måsten, ingen Nu!

Men jag mår bra, absolut, syster du behöver inte vara orolig. Jag mår väldigt bra. Men tvåan i gymnasiet är inte så jekla kul. Det är ganska tjatigt. Ganska tröttsamt.
Jag vill ha sommar och sol (och kort tajt kjol, vi vill ha dig markolioo). Jag vill vara ledig och inte ha någonting jag måste göra efter ledigheten. Alltid när man kommer tillbaks under terminerna så är det fem gånger mer saker att göra än inna. Allt fylls på och jag vill inte riktigt.


Ta mig till kärlek, ta mig till dans, ge mig något som tar mig någonstans


Hej hopp.
Ska plugga och sova, sen.

Kristina

Kommentarer
Postat av: Syster

:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback