Grattis till vinsten

Jag har inte slutat skolan än.
Här sitter jag, 30 grader i skuggan och slutar inte skolan förän om en vecka.
Va? Är det rätt?
Nej, inte på något vis.
När det är sommar ska man vara ledig och inte tänka på något annat än allt kul som ska hända.
Eller hur? Jag vill också ha lov, som alla andra..

Idag är jag 17 år, 8 månader och 30 dagar. Vilket jag är ganska nöjd med. Jag har levt i 6 481 dagar och tycker jag har hunnit med en himla massa bra saker. Snart har jag bara sista året kvar i gymnasiet (längtar som en gris) och tycker att jag känner mig ganska redo för livets upptäckter.

Jaja, livet går vidare och i tisdags tog min älskade äntligen studenten. Åh, va kul det var och alla var så glada. Det blev världens finaste dag och han var lyckligast av alla.

image168


Uppdaterar när jag känner fört...
Puss
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback