When we were togheter

Ibland blir jag fruktansvärt sugen på kakor. Då är det tur att det precis har varit jul så att det finns kakor i huset. Jag åt en bondkaka. Bonkakor är nog de godaste kakorna som uppfunnits någonsin. Syndigt gott som min kära mor skulle säga.

Idag gör jag ingenting. Adam hade ställt klockan på halv tio och jag var inte så himla glad kanske, men bestämde mig ändå för att inte gå och lägga mig igen. Städade undan lite i rummet, duchade, gick ut med hunden på årstafältet, åt lite lunch och har tillbringat eftermiddagen i soffan med "den allvarsamma leken". Jag gillar den, men ibland somnar jag nästan för att ögonen inte orkar stirra på bokstäver mer.

Vi
Hjärta
Jag är kär




Kristina


Kommentarer
Postat av: apis

det här kanske låter skitkonstigt men jag saknar dig en massa fastän det kanske inte var överdrivet länge sen vi sågs. eller jag vet inte. jag började nästan grina nyss för detta (okej, jag är sjuk och trött jag skyller på det). kollade på bilder från i somras idag och utan dig hade det verkligen inte blivit en bra sommar, eller ja. de delarna som var bra alltså. jag vet inte ens om jag ska skriva vem jag är för det känns ju sjukt cheesy detta. och dessutom kanske du inte känner likadant. antagligen inte. men rock n' roll jag skriver vem jag är ändå och hoppas på det bästa.

2007-01-07 @ 21:54:12
Postat av: apis

och mitt nyårslöfte var att vara ärlig och säga som det är även om det känns pinigt. nu så gjorde jag det.

2007-01-07 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback