När tiden blir över

Ibland så känner jag för att vara lite barnslig, för att göra sånt som jag inte brukar göra och slösa tid på onödiga saker. Här kommer en ytterst onödig lista med saker ni säkert redan visste.

Anser du själv att du är snygg? Inte på morgonen i alla fall
Vem är snyggast? Malin
Har någon varit otrogen mot dig? Ja, eller nej, jag vet inte riktigt, men ja, jag tycker det.
Har du varit otrogen mot någon? Samma sak där va, vi var ju aldrig tillsammans men nästan, så om det blev ja på förra får det bli det på den här också.
Hur många av dina kompisar har du hånglat med? Ehm, några stycken..
Är du svårflörtad? Nej, det tror jag inte. Bara när jag vill.
När är du född? 890909
Vad har du gjort idag? Gått upp ur sängen med mitt täcke, lagt mig i soffan framför tvn, gjort toast till frukost, satt mig vid datorn
Vad ska du göra idag? Gå långpromenad med hunden, läsa min bok, fixa kameran, träffa Adam
Vad gjorde du igår kväll? Bio med Adam
Vad vill du helst ha nu? En stor latte, en kladdkaka och ett mysigt fik
Vilka är dina livsmål? Rädda världen, bli rik, vara världens snällaste människa, åka jorden runt mm.
Vad har du för puder? Från Nivea, för som Malin säger känns det som det är bra för huden.
Har du använt någon hårprodukt? Ja.
Tycker du om dina grannar? Ja!
Använder du icq eller msn? Ja
Hur många datorer finns i ditt hus? En
När fick du senast en present? Nyårsafton
Vilken är din favoritfärg? Grön
Sämsta färg då? Rosa
Har du blivit hotad via telefon? Nej
Har du någon förebild? Ganska många. Alla jag känner är nog mina förebilder på något sätt, för alla har något som är bra, som jag gärna skulle ta efter.
Hur många lampor har du i ditt rum? En, två, tre, fyra, fem, sex
Vill du ha barn? Jo
Hur ofta loggar du in på helgon? En gång i kvartalet
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej, det vore himla onödigt att längta till hösten.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Haha, nej!
Har du rakat dina ben någon gång? Jo, det hade jag
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska, tyska ehm, ja.
Skulle du vilja ha silikonbröst? Nej, verkligen inte
Vad har du på dig idag:
Pokémonmjukisarna, fårstrumpor, linne, grå munk och fleece
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag har inte reflekterat över det, inte än tror jag.
Tycker andra att du är attraktiv? Tydligen
Vilket schampo använder du? Kul att veta liksom
Vilka skor använder du? Nu? Eller när?
Vad är du rädd för? Absolut ingenting… ”okej”
Gillar du att tvätta? Det luktar gott
Gillar du berg & dalbana? NEJ!

Senaste...
Film du såg:
The Holiday
Kram: Adam
Puss: Adam
Fest: Nyår!
Känslan: Trött
Resa: Paris
Glädje: När filmen igår hade ett så fint slut
Boken du läste: Håller på med ”den allvarsamma leken”
Personen du träffade: Mamma när jag låg och sov imorse, så vi kan säga Adam
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag måste erkänna, jag har aldrig ätit en. Det har liksom inte riktigt lockat mig..Gången du var utomhus: Igårkväll
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I fredags
Filmen du köpte: Hur ska jag komma ihåg sånt?
Låten du lyssnade på: Kalla mig
Tv-program du tittade på: Aktiebolaget Häxan Surtant
Personen du tänkte på: Frida, eftersom jag precis hörde en väldigt speciell låt.
Gången du badade i ett badkar: Tjena, det var ett himla bra tag sen.
Gången du badade i havet: I somras
Saknar du någon nu? Jo
När var du i en affär senast? Igår
Mötte du någon du kände då? Nej
Har du nytvättat hår? Från igår
Vad luktar du nu? Sov
Vad drack du senast? Juice
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Haha, grön

För eller emot...
Långdistansförhållande:
EMOT.
Utnyttja någon: Hur då?
Självmord: Emot, eller, ja, det får väl den själv bestämma. Jag skulle då aldrig kunna få mig till något sånt.
Tonårsrökning: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskapet: För
Köra bil onykter: Emot
Förhållande mellan homosexuella: FÖR 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej.
Ljugit för någon: Jo, tyvärr.


Antal...
Gånger ditt hjärta har brustit: Inte många. Jag är rätt bra på att klara av sånt. Kanske en, två eller tre, snabba.
Gånger ditt namn har varit i tidningen: Alltså, DEMED (sthlm scoutdistrikts) är faktiskt en tidning och där har det varit med ett antal gånger, dessutom i vår egengjorde skoltidning DEMO och i DN när jag var liten och skickade in en sommarspaning!


Ja, så kan det gå.
Hur spenderar du tiden idag?
Nu ska jag gå ut med hunden...

Kristina


Kommentarer
Postat av: Sara

Kristina, jag vill höra mer om tunnelbanan! Nästan så att jag funderar på att ringa dig, för typ första gången, för att jag är så himla nyfiken! Så ni är tillsammans nu? Feeeeett nice :D

Postat av: Sara

Haha, tack, vilken bra förklaring! :D Värsta cute ju, vilket love story liksom! Nej, den berättelsen räcker nog, det enda jag saknar nu är en bild! ;)
Puss!!

2007-01-03 @ 20:55:49
URL: http://saraistheshit.blogg.se
Postat av: malin

ÄR JAG SNYGG??

2007-01-04 @ 16:53:42
Postat av: Kristina

Ja, det skulle jag säga.

2007-01-04 @ 19:13:04
URL: http://tussilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback