Jag ska erkänna

Jag ska erkänna, jag har inte uppdaterat på en vecka. Det har varit lite mycket. Det har inte kännts så viktigt, det har kommit andra saker före och jag har prioriterat det jag verkligen vill, eller ibland det jag verkligen måste. Det har kännts bra. Och jag kommer nog fortsätta med det. Men ibland får jag ett ryck och uppdaterar som en glaning. Så tyvärr jag kan inte ge ett exakt svar. Jag uppdaterar när jag känner för det helt enkelt! Låter det bra? Hope so.

Det har inte hänt så himla mycket sen sist. Bara en del. Fick sms ikväll av min virriga Parissis. Hon tyckte inte jag hade svarat på hennes sms hon skickade i fredags även fast jag hade svarat och hon svarat på mitt och jag svarat tillbaka. Undra hur på örat man får vara i Paris... Förlåt syster. Men du skrev att du var virrig. Jag tolkar det som full.

Jag är kär. Så himla kär. Och imorgon är det alla hjärtans dag. Och jag ska erkänna, det är faktiskt första gången jag har en fungerande relation på alla hjärtans dag. Första gången i livet. Jag har inte så stora förväntningar. Bara att få vara med honom är det finaste som finns. Bara att få vara nära. Känna lukten. Glädjen. Ruset. Kärleken. Jag är så himla kär. Det är helt sjukt. Det slår mig ibland. HUR FAN KAN MAN HITTA ETT SÅNT KAP PÅ TUNNELBANAN SOM MAN BESTÄMMER SIG FÖR ATT LETA UPP???? Det kan jag inte förstå. Kan man känna sånt på sig? Om jag får säga det själv så passar vi så himla bra ihop. Vi är så lika men ändå så olika. Åh. Det är helt underbart. Men kan man känna på sig att det där är killen jag väntat på bara genom att se honom mitt emot sig påtuben en tisdagseftermiddag? Det är sjukt. Jag säger det igen. För det är verkligen så det är. SJUKT. Men jag är världens lyckligaste och det tycker jag är det viktigaste.

Det är inte bara alla hjärtans dag imorgon. Friluftsdag också. Jag och tjejerna (förutom Ben som ska vandra) ska till Flottsbro! Åh va kul. Skidor är livet. Men det kunde ju varit lite längre backe och så. Men kompisar + skidor kan ju inte bli annat än urskoj. Klockan 9 bär det av från Sockis. Jä.
På kvällen ska jag självklart i världen vara med Adam. Myspys. Äta geléhjärtan och må bra. Helt fantastiskt. Han är bäst helt enkelt. Har aldrig varit så kär i någon som jag är i honom.
Förlåt. Jag tjatar. Men just nu väntar jag faktiskt bara på att han ska komma hem från sin träning och ringa mig och att vi kan prata om sånt som rör allt och ingen tills jag somnar. 22.00. Snart. Snart. Ska jag gå och lägga mig. Med fleccefilten.

Ska borsta tänderna.
Fan Anja. Att hon inte kunde krossa allt. Köra ur sådär, utan någon som helst anledning. Hum. Om det skulle vara jag som var hon skulle jag krossat alla i allt. Men nu är det inte så. Därför beundrar jag hennes tre guldmedaljer. Om det ändå vore jag. Jag som var skidproffs.

Kristina

Kommentarer
Postat av: Syster

Hallå! Jag var inte full! Jag var trött! Jag lovar. Ok, jag drack två glas champagne efter jobbet :-) men sen gick jag och la mig tidigt för att vara pigg till konferensen ju.

Postat av: Maria

Ikväll kommer Solja Krapu vara gästpoet på Rinkeby Poetry Slam...

http://www.estradpoesi.com/estradpoesi/rinkeby.html

2007-02-14 @ 10:57:38
URL: http://yvell.blogg.se
Postat av: apis

hej vännen. tänkte bara säga att jag har fått funkplats på jiingi. vill du bo med mig? O.O

2007-02-15 @ 22:21:08
URL: http://apis.blogg.se
Postat av: apis

typ på café.. eller ngt som hon kallade för astt det var som seven eleven. kan bli spännande ;)

2007-02-17 @ 19:05:12
URL: http://apis.blogg.se
Postat av: Emma

Låter underbart! Förstår om du inte prioriterar bloggen när du är så kär. Njut och strunta i att skriva...men jag kommer fortsätta att kolla om du uppdaterat ändå. Kram

2007-02-18 @ 23:03:38
URL: http://www.emsellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback