När månadsdagen blev skräckinjagande

Åtta månader.
Tjohoo.
Det är väl underbart att man har lyckats stå ut i åtta månader med samma kis.
Men.
Månadsdagen inträffar varje månad den 25. Från juldagen.
Puh.
Livet är underbart enda till ungefär klockan 12. Då kommer domen.
Då kommer det fruktade smset som man helst inte vill se men tvingas till och när man öppnar det så drar man antingen en djup suck, skriker, sliter sig i håret eller gömmer sig för världens all ondska.
TELEFONRÄKNINGEN.
Den här månaden. Alltså augusti månad har jag haft mobilen avstängd i två veckor, men ändå. ÄNDÅ, får jag en räkning som är den näst största. Jag menar comviq Kompis har man inte för att det ska vara dyrt att ringa. Nej. Det skaffar man sig för att man tror att alla man känner har comviq och att man kommer spara skjortan på att ha det där.
Jag gjorde en enkel överslagsräkning och förstod att jag banemig inte skulle betala så där mycket. Slängde mig på telefonen och fick sitta i telefonkö. En trevlig tjej, tillslut, men vafan hjälpte det när jag fick veta att i två månader har jag betalat massa skitpengar till ett jävla företag som utnyttjat mig på konstiga frågesportssms!!!! AH! Jag blir galen. Jag har blivigt rädd varje gång och raderat innan jag läst. Jaja. Livet är inte rättvist. Men det här var bannemig väldigt orättvist.

Den 25e smäller det
Jag har sagt upp "abbonemanget" på den där jävla sidan.
Skickade ett mejl och fick fyra tillbaka, där det stod samma sak i varje.
Jävla skitföretag.
Jag hatar dom som vill tjäna pengar på unga och barn som inte förstår sitt eget bästa.

SLUTA!

nu.

Kommentarer
Postat av: Helén

Åh vad bra!

2007-08-30 @ 18:23:54
Postat av: Annika

oj vad konstigt, skumt att de bara kan dra pengar... vad är det för företag? hur har du lyckats bli prenumerant där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback