Ta mig till kärlek, ta mig till dans

Jag blev kär igen, i Noël den här gången, pommes va gullig han är.

Jag har haft en ganska bra dag, faktiskt. Lunch på Björnes och inside talk. Fint. Jag vet inte vad jag fick för mig, men jag insåg att jag hade 180 kronor kvar den här månaden och tycktes mig fortfarande vara inne i en ganska dålig fas så jag gick till hm och köpte mig ett tvåpack finfina tumvantar och ett par röda trosor. Det fick mig glad. Fick lax till middag också, gott.

Nu ska jag lägga upp mina byxor och på den här bilden mår jag bra. Bara så alla vet.

dans


Julia och alla andra (som räknas in i "the pussycats"): ALLA BORDE HA KLASSKAMRATER SOM ER!!! NI ÄR BÄST!

Kristina

Kommentarer
Postat av: b

nej alla borde ha en klasskamrat som du kristina. utan dig i sitt liv har man verkligen missat något!

2006-09-25 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback