She was a popigirl

Mitt rum är snart klart och det betyder att jag har rivit i massa papper och saker från gamla (goda) tiden. Hittade det här skolfotot från åttan och log för mig själv. Det var så godit att se alla stockholms sötaste håkanflickor på ett och samma ställe i fredags. Åh, det var tider det. Stjärna vid ögat, randigt, pop,pop,pop.

meo

Shit pommes vad jag måste tyckt att jag var snygg där. Det står the ark på linnet och det var schnyyyyyyyggt, hehe.
Idag har jag fixat mitt rum ganska mycket hela tiden. Sen cyklade jag hem till Ellen och åt bullar och drack mellanmjölk. Vi planerade med Pokémon både terminen och lite annat. Jag fyller år på lördag och på fredag ska vi ha partaj! Jiiiiiij va skoj :).

Den här veckan blir väldigt mycket men jag ska hinna med allt och lite till. Det innebär skola, shopping med Ben, jympa med tjejerna, au-möte, barnvakt, party, dela ut metro, plugg och massa scoutmöte. Jä!
Imorgon är det bara ut med stora taggen och köra gärnet!

Jag läste det här och blev glad som en liten molntuss.

Alla haft en bra helg? Bra.
Kristina

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh.. ditt inlägg får mig att tänka tilbaka på mina gammla GODA dagar! Haha, värsta flachbacken. Livet var bättre förr. Nej, livet är bäst nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback