Operation ego

Pommes vad deppigt det har varit här på senaste. Nej, det ska bli ändring. Jag menar hur fasen kan man vara ledsen när man har så många underbara vänner som bryr sig om än, som gör en glad, som peppar? Det går inte och därför har jag bestämt mig för att det får gå som det går, nu är jag i alla fall påväg mot rätt håll. Vet när jag får reda på det som jag inte vet och skolan får gå som den går, det har ju gått bra hittils liksom. Dessutom fick jag jättegoda praliner av min tysk. Det andra var ju bara småtjafs som blir till en stor sak när man tänker mycket på det. Man lever ändå bara en gång och då kan man väl ta vara på det. Jag ska vara glad resten av livet, så gott det går.

Såg idol igår och blev kär. I David tror jag han hette. Han kom inte vidare, vilket jag iförsej inte hade väntat mig. Men han var ju så underbar, hans kläder, hans röst, hans utseende. Jag kunde ju inte annat än le och skrika av lycka. Jag vet att han sa att han sjöng låten till en tjej som börjar på J men hallå, det är klart han inte vill avslöja mig i tv, han vill ha mig för sig själv och därför tog han bokstaven innan K. Alla har förstått? Gut.

Efter idol hade Adam bokat in telefonmöte med mig. Det är så skönt att prata med honom, för det blir så avslappnat och hans uppstressade lugn har god inverkan på mig. Han skulle skriva ett repotage om seniorscouting och ville intervjua mig till det. Jag blev faktiskt riktigt förvånad över mina egna svar. Ibland är jag så smart och säger så bra saker, även fast det liksom inte riktigt är meningen.

Dagens
Lunchen var bra. Jag, Julia, Erik och min tysk gick till Fifis. Det var gott med sallad och vi hade mycket trevligt. Alla borde ha en klasskamrat som Erik. Han är bra att ha, han är rolig, han är smart, han är.. Nej nu ska jag sluta, Dan läser ju här. Dan du var inte med oss och åt lunch men om du hade varit det kanske jag skulle skrivit något bra om dig också, sug på den du.

Ska på scoutmöte ikväll. Det blir trevligt, det är alltid trevligt att träffa kompisar liksom. Härligt.

Jag vill ha en grön cykel.
Kristina

(Dan, du är bra :)


Kommentarer
Postat av: Dan

Hej, nu kommenterar jag din blogg också =) hoppas du blir glad, du kan ju alltid säga något fint endå, jag kan ju inte vara alla till lags hela tiden, jag är ju ta mig fan bara människa! :P

2006-09-20 @ 16:45:45
Postat av: Julia

HALLÅ??? Borde inte alla ha en klasskamrat som är som mig????

2006-09-20 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback