Nu kan du få mig så lätt

Vilken dag. Vilken kväll. Vilket liv.

Jag älskar det här. Att vara med de man gillar mest i hela världen. Trängas på konsert med massa männsikor. Träffa folk man inte sett på flera år. Njuta av varje sekund. Gå hem stilla i sensommarkvällen. Sjunga. Skratta. Le. Åh. Livet borde alltid vara så.
Jag är helt frisk och det är underbart. Igår var jag på Gröna Lund där Håkan Hellström min återfunna kärlek spelade. Han var underbar. Helt underbar. Och det var fint väder. Och massa folk var där. Det var kul.
Det var väl inte helt bestämt att vi skulle gå dit. Men sen visade det sig att halva klassen skulle dit och Carro var helt på mig att jag skulle följa med, jag var helt på Ben att hon skulle följa med och sen blev Malin och Julia på och Camilla följde på trenden. Ja, vi gick dit. Och det var tur. För det blev en lyckad kväll. Absolut. Och alla var glada och svetiga.

Idag har jag varit på ikea, shoppat massa nya grejer till mitt nya rum. Det kommer bli så himla fint när det är klart. Så himla snyggt. Har bla köpt en svart ram, en trebildsram, med tre minst sagt snygga kort i. Och av samma konstnär har jag satt in kort i fyra andra ramar som ska hänga på en annan vägg. Två svarta likadana lampor, svarta och vita tidskriftssamlare, pennmuggar, matta och ny gardin. Det blir så himla tufft. Kommer bo i min dröm. (Lägger upp bilder när allt är tillrätt).

Har just varit över hos min granne där jag fått barnvaktsjobb, woho. Precis vad jag behöver. Perf. Ska dit på fredag och leka av mig lite. Fy vad roligt. Leka och få pengar. Passar mig alldeles utomordentligt.

Nu väntar middan.
Sen väntar Ben (som snart är ihopparad med G, yes!)
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback